Boeklancering

30 januari 2019 hadden we een hele mooie boek lancering in Boekhandel de Drvkkerij in Middelburg. Gastheer Jan de Vlieger opende de bijeenkomst, waarna kunst journalist Nico Out een prachtig bevlogen verhaal vertelde, waar iedereen van genoot. Uitgever Jan-Willem Gerth van Van Brug Uitgeverij overhandigde het eerste exemplaar aan auteur en kunstenaar Laurence Steenbergen. Voor de mini workshop met de aanwezige gasten gaf kunstenares Miranda Zomer haar kunstwerk in bruikleen. De sieraden van Laurence waren van internationale sieraden designer Ineke Otte.

WIN een boek

De winnaar van de actie is: MARIJKE POPMA

Hartelijk gefeliciteerd Marijke, het boek komt zo snel mogelijk naar je toe!

Door mee te doen aan deze actie ga je akkoord dat je gegevens gebruikt worden voor informatie over producten van Stichting CiK (Carrière in Kunst). De producten zijn altijd gericht op informatie of educatie over ‘exposeren’ of een ‘een inkomen verdienen’ als kunstenaar. Wil je geen emails ontvangen, behalve over de uitslag van de loting, graag even aangeven in het contact formulier: geen emails svp

Workshop

Met 25 kunstenaars hadden we een interactieve workshop over het schrijven van tekst bij je kunstwerk. We observeerder het werk ‘Dagdromen’ van Miranda Zomer.

De lichtval in het centrum van haar schilderij maakt de voostelling wat vervreemdend. De kleuren en ook de titel versterken haar werk: ook al geeft het thema van een bos veel associaties met echte bossen die de aanwezigen kennen, is het tegelijkertijd een droombeeld dat onwerkelijk aandoet.