Over ons

Stichting Carriere in Kunst (CiK) heeft als doel om kunstenaars te informeren over exposeren en over het ondernemerschap. Dat doet de stichting door producten te ontwikkelen zoals een boek, presentatie, online training of workshops. Voor het ontwikkelen van de producten vragen we soms input aan kunstenaars.

Laurence Steenbergen is auteur van het boek: De kunst van exposeren

Zij studeerde bedrijfswetenschappen in Nijmegen en studeerde af in marketing. Haar kunstcarrière startte in New York, waar zij drie keer exposeerde en haar werk verkocht. Na deze vliegende start exposeerde zij in Europa en in Azië, en volgde publicaties in diverse kunstboeken en kunstmagazines. Haar werk is opgenomen in de vaste collectie van het Haegeumgang Theme Museum in Zuid-Korea en diverse kunstwerken zijn op tour door Europa en Azië.

Wil je met andere kunstenaars praten over exposeren en ondernemen? Heb je vragen of ben je benieuwd wat ervaringen van anderen zijn: meld je dan op Facebook aan bij de groep: Living with art enterpreneurship

Voobeelden van onderwerpen zijn:
Welke prijs kan ik vragen voor een opdracht? Hebben jullie ervaring met Patreon? Ik heb een bijzondere email gehad voor aankoop van een kustwerk; is dit betrouwbaar?

Op de pagina: Expositie coach worden regelmatig leuke items, wetenswaardigheden en informatie gedeeld.